Páginas

domingo, 21 de septiembre de 2014

Manila después del tifón Glenda. Manila after Glenda Typhoon.

Después de que el tifón Glenda afectara de lleno a la zona metropolitana de Manila, sus habitantes retoman la normalidad en la ciudad filipina.
Ahí van algunas imágenes del reportaje que realicé allí el pasado mes de julio del 2014.

After Glenda typhoon full affect of the metropolitan area of Manila, residents retake normality in the philippine city.
There are a few images of the report that I shot there last July 2014.


Roxas Blvd, Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Intramuros. City of Manila.
© Vicente Miña Photography
 

Roxas Blvd, Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Roxas Blvd., Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Quirino Ave., Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography
 

Paraíso nang Maynila. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Roxas Blvd, Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Hidalgo St., Malate barangay, City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Jeepney around Rizal Park. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Bocobo St., Ermita. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Waterfront Promenade. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

María Orosa St., Ermita barangay. City of Manila.
© Vicente Miña Photography
 

Near Remedios Circle, Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Padre Burgos St., Malate. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Waterfront Promenade. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Manila Bay. City of Manila.
© Vicente Miña Photography

Waterfront Promenade. City of Manila.
© Vicente Miña Photography


Victoria St. Intramuros. City of Manila.
© Vicente Miña Photography
Jeepney driver. Paco barangay. City of Manila.
© Vicente Miña Photography
 



www.vicentemina.com


Si está interesado en reproducir o hacer uso de alguna imagen o texto de esta web/blog, por favor contacte con photo@vicentemina.com
If you are interested in use or reproduce text or images from this web/blog,
 please contact with photo@vicentemina.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario